wtorek, 7 czerwca 2016

Urodziny!

Tym razem to nie opowiadanie obchodzi urodziny... a jego autorka!

Właśnie dzisiaj mija osiemnaście lat od dnia, w którym się urodziłam!

Czas płynie, niby jestem teraz dorosła... A wciąż chodzę z głową w chmurach i marzę o sytuacjach, które nigdy nie będę miały miejsca. :D
Tym samym chcę poinformować, że wcale nie porzuciłam bloga, ani o nim nie zapomniałam. Niestety, historia kołem się toczy, nadszedł koniec roku szkolnego i czas poprawić oceny. Aktualnie albo to, albo jakieś wyjazdy do Poznania zaprzątają mi głowę.
Jak tylko się zaczną wakacje, wracam do pisania! Tym bardziej, że spędzę je w większości w Poznaniu, a że tam będę bez swoje komputera i gier, tylko z telefonem lub laptopem chłopaka, będę siłą rzeczy poświęcała więcej czasu na pisanie.
I w sumie, jak ktoś będzie chciał się spotkać to niech do mnie pisze na GG, czy gdzieś w komentarzach. O rany, cudownie byłoby się spotkać z kimś z Was!

Wam również życzę powodzenia w tych ostatnich tygodniach szkoły!
Do zobaczenia w następnym rozdziale!

4 komentarze:

  1. Ojeju... Przepraszam, że dopiero teraz ale życzę Ci wszystkiego naj najlepszego, szczęścia, zdrowia, miłości i oczywiście pieniędzy! :D Fajnie, że jeszcze o nas pamiętasz. Niecierpliwie czekam na następny rozdział.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń