poniedziałek, 7 września 2015

Słów kilka

To dotychczas trzecia notka, w której nie ma dalszego ciągu opowiadania. Jednak oczywiście jego dotyczy. A konkretniej, co o nim sądzicie...

Otóż, każdy kto pisze, boryka się z problemem, iż jego "dzieła" wydają mu się być nudne i nieskładne, postacie płaskie i bez wyrazu lub odwrotnie - ze zmiennym, niestałym charakterem i zachowaniem. Trudno uznać za fajne coś, co się czyta dziesiątki razy, układa w głowie tygodniami. Skąd mam wiedzieć, że to co powinno być śmieszne naprawdę takie jest? A może udało mi się wtrącić jakiś humor przez przypadek, lecz nawet tego nie zauważyłam.

Dlatego zwracam się do was i proszę o (mile widziane, rozbudowane) odpowiedzi - jakie jest dla Was moje opowiadanie? Czy nie zmieniam postacią ciągle charakterów? Lub czy może w ogóle ich nie mają i są szare? Czy historia Was interesuje, wciąga, nie możecie doczekać się dalszego ciągu? A co z humorem, jest czy raczej z nim marnie? Naprawdę chciałabym zobaczyć Wasze zdania na ten temat, jest to dla mnie bardzo ważne. Chciałabym wiedzieć czy sprawdzam się jako pisarz...

Z innej strony, byłyby tutaj osoby, które czytałyby jakieś inne moje opowiadania, już nie fan fiction? Z reguły trudniej zdobyć publikę publikując coś własnego. Gdy jest to ff fani pojawiają się błyskawicznie, co nic dziwnego. Jednak chciałabym publikować coś w pełni swojego, lecz nie chcę tego pisać dla może dwóch osób. To jednak jest poświęcanie swojego czasu, a czymś niesamowicie wspomagającym dalsze pisanie są komentarze, pewność, że ktoś się tym interesuje. Są jacyś chętni?

To by było na tyle, czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach. A następny rozdział już za tydzień. :)


PS Tak swoją drogą, dodałam zakładkę SPAM. Wrzucajcie tam wszystkie linki do Waszych blogów. Może na którymś zostanę na dłużej? :D
PS 2 Zaktualizowałam trochę zakładkę Bohaterowie. Opis Wiktorii został dokończony oraz powstała krótka charakterystyka Cassandry. :)

2 komentarze:

  1. Hej, taa, jestem nowa na blogu. Czytałam już kilka opowiadań o Strażnikach, ale mogę powiedzieć, że to jedno z najlepszych. Podoba mi się, że więcej jest akcji niż miłości, choć sądzę, że jest jej jednak trochę za mało, ale to taka moja opinia. Mam nadzieję, że twoje opowiadanie jeszcze się rozwinie, a na razie czekam na następną część! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. są super ale czytałem tylko 1 cz potem 2 cz kiedyś

    OdpowiedzUsuń