środa, 24 lutego 2016

WAŻNE

Moi drodzy!

Jest do dla mnie szczególny dzień, gdyż dzisiaj mijają dokładnie trzy lata, odkąd to założyłam bloga i wstawiłam na niego swój pierwszy rozdział. Tyle czasu minęło, a wciąż pojawiają się nowe osoby, również spoza fandomu, którym podoba się to opowiadanie.
Chciałam Wam wszystkim podziękować. Za to, że jesteście i że czytacie twór, który zrodził się w mojej głowie. I w szczególności chciałabym uściskać wszystkie osoby, które zostawiają komentarze i krytykę pod kolejnymi rozdziałami. To właśnie Wy zachęcacie mnie do dalszego pisania! Gdybym mogła, osobiście każdego z Was bym uściskała.
Trzy lata minęły, lecz historia wciąż nie została zakończona! Niestety, nie miałam możliwości dokończyć rozdziału, by był na dzisiaj, lecz przyjdźcie niedługo, a już na pewno się pojawi!

Do usłyszenia,
Raylighane!

5 komentarzy:

  1. Tyle czekałam, to mogę poczekać jeszcze jeden dzień.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na rozdział! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego Najlepszego! :)
    Niestety za późno zobaczyłam notkę, więc trochę spóźnione życzenia.
    No i wciąż czekam na rozdział. :D

    OdpowiedzUsuń